Wat maakt UCaaS uniek?
En waarom zou jij dit aan je klanten moeten aanbieden?
Voordelen voor resellers!
UCaaS VoIP Telefooncentrale
Ontdek onze geavanceerde UCaaS (Unified Communications as a Service) voor jouw klanten.
Wat kan je verwachten:
- Thuis, op kantoor, onderweg of zelfs in het buitenland, altijd een mobile-first benadering dankzij onze native dialer en het geïntegreerde adressenboek.
Naadloze synchronisatie en eenvoudige oproepoverdracht tussen de softphone, mobiele app en webapplicatie.
Volledige controle over de bereikbaarheid met de mogelijkheid om de status in wachtrijen aan te passen en uitgaande caller-ID's te beheren.
Eenvoudig bestellen en beheren, met een gezonde marge.


Geïntegreerde Vast-mobiel oplossing
Dankzij onze exclusieve samenwerking met Odido bieden we een unieke vast-mobiel oplossing. Jouw klanten kunnen onbeperkt bellen binnen de EU, zonder extra kosten voor de geïntegreerde vast-mobiel dienst. De gebruiker geniet een ongeëvenaarde vrijheid en bereikbaarheid, ongeacht het apparaat dat ze gebruiken.
Wat kan je verwachten:
Bereikbaarheid blijft gewaarborgd, ook wanneer ze onderweg zijn, blijft je klant en zijn medewerkers moeiteloos in contact met klanten en collega's.
Landelijke dekking garanderen: overal waar je bent kun je rekenen op een stabiele en betrouwbare verbinding, zonder compromissen.
Volledig geïntegreerd, en dat merk je. Met de native dialer kunnen gebruikers direct vanaf hun apparaat bellen en gebeld worden.
Callcenter Beheer
Inkomende telefoongesprekken worden automatisch gerouteerd volgens vooraf gedefinieerde regels. We bieden de tools die je nodig hebt om je callcenter efficiënt en effectief te beheren.
Wat je kunt verwachten
- Uitgebreide Functionaliteiten: professionele meldteksten, belplannen, overflow-mogelijkheden, callback-opties en statistieken.
Dankzij ons geïntegreerde callcenter (Automatic Call Distribution - ACD) kunnen medewerkers gesprekken sneller en efficiënter afhandelen
Binnen elke ACD-groep krijgt een supervisor de mogelijkheid om de groep(en) nauwlettend te monitoren, te beheren en indien nodig in te grijpen.


Diepgaan inzicht in Analytics
Wat kost het om niet goed bereikbaar te zijn? Ontdek het met de analytics-oplossing.
Wat je te wachten staat:
- Begin met de eenvoudige, voorgedefinieerde templates die een breed scala aan statistieken omvatten. Hiermee krijg je snel inzicht in de belangrijkste gegevens en trends.
- Premium Functionaliteiten: Personaliseer de look & feel van je rapporten, stel geplande momenten in voor rapportages en profiteer van de kracht van onze PowerBI connector voor diepgaandere analyses.
- De dashboards tonen beschikbare real-time gegevens op een overzichtelijke manier.
Kort samengevat biedt onze analytics-oplossing een diepgaand inzicht in de prestaties van het telefonische systeem.
CRM/ERP telefonie integratie
Met de integratie van de telefooncentrale met je CRM- of ERP-systeem, vindt er een vlotte uitwisseling van gegevens plaats tussen beide platformen. Dit betekent dat je bij elk inkomend gesprek direct toegang hebt tot de relevante klantinformatie in één oogopslag.
Wat je mag verwachten:
- Dankzij de integratie worden gesprekken efficiënter en korter. Doordat je direct inzicht hebt in de relevante gegevens van de klant, kunnen vragen sneller en accurater worden beantwoord.
- Hogere klanttevredenheid bij de eindklant, doordat deze sneller en beter kan worden geholpen.
Versterk de klantenservice, verhoog de efficiëntie van medewerkers en bied een goede ondersteuning voor al je zakelijke activiteiten.


MS Teams integratie
MS Teams niet meer weg te denken uit onze telefonie, doordat hier 270 miljoen maandelijkse gebruikers zijn. Door de koppeling met MS Teams zijn er extra functionaliteiten!
Wat je kunt verwachten:
- Verbeterde Synchronisatie altijd op de hoogte van elkaars beschikbaarheid, beheer voicemail eenvoudig en pas uitgaande nummers moeiteloos aan.
- Moeiteloos in- en uitloggen bij het callcenter (ACD), terwijl supervisors toegang hebben tot krachtige mogelijkheden om groepen te beheren en inzicht te krijgen in statistieken.
- Bel via de 'native' MS Teams applicatie, terwijl je profiteert van de uitgebreide centrale functionaliteiten van UCaaS.
De MS Teams integratie zorgt voor een naadloze samensmelting van communicatie en samenwerking.
Gratis training!
Als je kiest voor UCaas, zullen wij jou en je team bekend maken met het team door een praktische training. Als er ondanks een goede praktische training nog vragen blijven kun je altijd terugvallen op het supportteam van IPDistri.
Wacht niet langer en ontdek de kracht van UCaas voor jouw klanten. Neem vandaag nog contact met ons op en laat ons je begeleiden bij het aanbieden van deze ultieme communicatie-oplossing aan jouw klanten. Samen bouwen we aan een succesvolle toekomst vol innovatie en groei!
We helpen je graag
Het team van IP Distri staat klaar om jou te ondersteunen op jouw reis naar succes. Neem contact met ons op voor meer informatie over UCaas en onze andere hoogwaardige telecomdiensten.