• Waarmee maak je onze UCaaS telefooncentrale onmisbaar voor jouw zakelijke klant?

Wat wil de klant?

Ga even in de schoenen van je klant staan en stel je voor dat deze bij elk klantgesprek direct toegang heeft tot de geschiedenis en behoeften van zijn klant. Met onze geavanceerde CRM integratie en VoIP telefonie is dit de realiteit.

Waarom wil de klant dit?

Waarom zou de klant dit willen? Stel je voor dat een gewaardeerde klant belt met een dringende vraag over hun lopende bestelling. Dankzij onze CRM integratie verschijnt hun bestelgeschiedenis en voorkeuren direct op het scherm. Tijdens het gesprek kan de eindklant persoonlijk worden begroet en is alle informatie bij de hand die maar nodig is. Het resultaat? Een tevreden klant die zich begrepen voelt en zich gewaardeerd voelt als zakenpartner.

De voordelen van de CRM- & ERP integratie met je VoIP-centrale zijn groot. 

Er zijn een groot aantal features en voordelen. Doordat inkomende gesprekken direct worden herkent, kan de telefoon gepersonaliseerd opgenomen worden. Er wordt efficiënter gewerkt, mét de extra service waar de klant blij van wordt.

Vraag over onze mogelijkheden

Efficientie voorop

Bij IPDistri begrijpen we dat de waarde van effiviente communivatie en klantgerichte benaderingen. Onze CRM integratie met VoIP teleffonie is jow sleutel tot het creeren van betekenisvolle verbindingen met jouw doelgroep, het stimuleren van verkoop en het versterken van je merk. Met de CRM en ERP-integratie van UCaas verbindt je de klant op een positieve manier, voor een lange periode.

Lage kosten

De kosten kunnen laag gehouden worden en je betaalt ook nog eens per gebruiker. De ontwikkeling is InHouse, waardoor altijd maatwerk nodig is. Bekende, maar ook minder bekende applicaties worden ondersteund.





Vraag de prijzen op