I2Host

Bij IPDistri krijgt u de beschikking over een groot aantal functionaliteiten.
Hieronder een greep uit ons assortiment

Features van onze Web App

Blijf bereikbaar onderweg

Wanneer u onderweg bent kunt u gemakkelijk uw telefooninstellingen aanpassen. Doordat gebruik wordt gemaakt van een web app is dit op elke smartphone mogelijk!



Gebruiker configuratie

U stelt in of en waar u bereikbaar bent. Per status heeft u de optie een andere actie uit te laten voeren. Bent u onderweg dan kunt u de mobiele koppeling aanzetten. U bent dan bereikbaar op zowel uw vaste toestel als op uw mobiele telefoon.

Meer informatie

Dag- en nachtschakeling

U veranderd eenvoudig de instellingen van uw dag- en nachtschakelingen wanneer u bijvoorbeeld eerder naar huis gaat of sluit voor de feestdagen. U kunt deze rechten verstrekken aan elke medewerker in uw onderneming,

Meer informatie over onze CRM

Bij IPDistri leveren we Customer Relationship Management voor verschillende klanten. 

Meer informatie over onze CRM koppeling

Features 

Mobiele koppeling

Oproepen komen met of zonder instelbare vertraging binnen op zowel uw bureau- als mobiele telefoon.

Belgroeppen

Binnen komende gesprekken kunnen overgaan bij één of meerdere collega’s tegelijkertijd.

Doorschakelen

Schakel uw gesprekken eenvoudig door naar uw collega of mobiele telefoon wanneer u van uw plek bent.

Presentie

Wanneer u inlogt op onze gebruikersomgeving ziet u direct welke collega’s aan- of afwezig zijn en telefonisch ingesprek zijn.

Bezetmelding (BLF)

Op uw toestel kunt u zien of uw collega in gesprek is.

Voicemail

Elke gebruiker heeft toegang tot een voicemail account en kan dit indien gewenst per e-mail laten afleveren.

Wachtrijen

Wanneer u meer telefoon binnen krijgt dan uw receptie kan verwerken kunt u gebruik maken van een wachtrijen. U ziet het aantal wachtenden.

Keuzemenu's 

Bij meerdere afdelingen kan er gebruikgemaakt worden door een keuze menu zodat uw klant direct juist terecht komt en snel geholpen wordt.

Telefoonboek

Het centrale adresboek is beschikbaar op alle toestellen. Deze nummers worden ook weergegeven wanneer de contactpersoon u belt.

Verkorte kiesnummers

Bent u gewent verkorte kiesnummers te gebruiken dan kunt u deze mee nemen naar IPDistri.

Meeluisteren

U heeft de mogelijkheid tot het meeluisteren of inbreken van gesprekken van collega’s voor b.v. trainingsdoeleinden.

Gespreksopname

Gesprekken van bepaalde gebruikers of wachtrijen kunnen opgenomen worden. Ook kan er gekozen worden om alle gesprekken te bewaren.

Mobiele integratie

Uw mobiele telefoon wordt compleet onderdeel van de telefooncentrale.

Geavanceerd webinterface

Via de browser bedient u uw telefoon en ziet u wie er belt.

Gespreksgeschiedenis

U heeft direct inzicht in uw gemaakte gesprekken. Wanneer deze in het adresboek voorkomen ziet u ook de namen.

Telefonisch vergaderen

U start eenvoudig vanaf een toestel een telefonische vergadering. Of u maakt een telefoonnummer beschikbaar waar u en uw vergaderpartners heen bellen voor een vergadering onderweg.

Mobiele app

Met de mobiele app heeft u altijd toegang tot de meeste gebruikte functies van uw centrale zoals bijvoorbeeld het doorschakelen van uw gesprekken.

Tijdschema's

U bepaald zelf wanneer u bereikbaar bent met tijdschema’s. Aan de hand van de tijd kan er bepaald worden of de klant een keuze menu te horen krijgt of direct geholpen wordt.

Wachtmuziek

Wanneer de beller in de wacht staat hoort deze wachtmuziek.

Click to dial

U klikt eenvoudig op een telefoon nummer in uw browser en uw telefoon belt het nummer automatisch. Dit werkt natuurlijk ook in uw web gebaseerde CRM programma.